בפרק זמן קצר באופן יחסי, ניתן להשיג שיפור ניכר.
אני מטפלת בילדים עם ליקויי למידה,הפרעות קשב וריכוז באמצעות
תמציות התדרים ובשיטת אדוואנס של לייף אנרג'י:
"מטופלים רבים מגיעים לידי ריפוי והצלחה בשיטה היעילה והמתאימה
לכל גיל.
תמציות התדרים בשילוב עם שיטת אדוואנס העובדת על איזון התדר התאי
מאפשרות לי להתאים תכנית טיפול לכל ילד עפ"י הצרכים שלו"
אני מביאה בפניכם תיאור מקרה אחד מיני רבים אשר לשמחתי יכולתי לעזור
להם ואת מכתבה של האם המתאר את תהליך השיפור.

פורסם בתאריך:2013-08-24


זהו סיפורה של ק בת עשר שטופלה במשך כשנה וחצי בשיטת "לייף אנרג'י
ובשילוב שיטת אדוואנס.
כיום הילדה בחטיבת ביניים ונמצאת בפרוייקט מחוננים

בעת הגעתה של ק לטיפול הוגדרו הבעיות הבאות: דיסלקציה,דיסגרפיה,
קשיים ברכישת שפה מדוברת,קושי בקריאה, איות, הבעה בע"פ ובכתב, דיסקלקוליה,
ובעיות קשב וריכוז על רקע רגשי. בנוסף בתהליך האבחון
והתשאול נוספו לרשימה: מערכת חיסון חלשה, סטרפטוקוקוס ואנמיה .

בתחילת כיתה ב' – קרן לא קראה, כתבה בקושי מספר מילים.ובבית הספר בו
למדה הגיעו להחלטה להעבירה לחינוך מיוחד ובמקביל ניתנה המלצה ע"י רופאה מומחית,
על טיפול בריטלין.

האם החליטה לבדוק אפשרויות טיפוליות אחרות לפני הרטלין וכך הגיעה ק לטיפול.

במשך הטיפול שילבתי את תמציות התדרים עם שיטת אדוונס,
ק קיבלה תמציות לחיזוק מספר מערכות, תמציות ספציפיות לבעיית הקשב והריכוז
וכן ניתנו גם תמציות למצב רגשי ופחדים, קושי בהטמעה, התמדה, רגולציה ועוד.
ניתנה לה פורמולה לסטרפטוקוקוס שבא והלך במחזוריות.
כבר לאחר השבוע הראשון לטיפול הילדה הצליחה לקרוא מספר שורות ללא עזרה.
(האב היה המום, כי סוף סוף ראה אור בקצה המנהרה).

לאחר כשבועיים הילדה ביקשה מאמה לנסות להכין שיעורים בכוחות עצמה,
בקשה שהכתה את האם בתדהמה .
בשבועות והחודשים הבאים החלו האימלים והטלפונים מהאם,
ובכל יום "קרה נס" לדבריה .

ק אהבה את המחמאות שהחלו להמטיר עליה,לאחר תקופה ארוכה בה שמעה רק תלונות
אחרי הביקור השני בקליניקה ק החלה להכין שיעורים לבדה, חל שיפור בניתוב החומר והתקדמות בלימודים.
שיפור עצום ביכולת הריכוז. עיבוד והטמעת החומר משתפר.
בחודש שני מתחילת הטיפול ק מגיבה באסרטיביות בלתי מוכרת ולעמוד על שלה.
חשוב מאד לציין כי - לפני תחילת הטיפול ק לא אהבה מגע או ליטוף, ולפתע
היא החלה לדרוש פינוקים ותשומת לב כמו ילדה קטנה.

לאחר חודשיים וחצי של טיפול ציינו את ההתקדמות שהוגדרה כמטאורית.

בחודשים הבאים השתפרו הקושי בסינכרוניזציה ויכולת הארגון .
ק אומרת כי: "תמציות הקסמים הביאו לה הרבה קסמים".
ק טופלה במשך שנה וחצי והגיעה לתוצאות מדהימות.
מצורף המכתב שאימה שלחה אלי לאחר שבעה חודשי טיפול.


לכל המעוניין

"בתי החלה את הטיפול משהיתה בת שבע וחצי כיום לומדת כיום בכיתה ד,
היו לה בעיות דיסלקציה, דיסלקוליה ודיסגרפיה, ובנוסף גם בעיות קשב וריכוז
על רקע רגשי.
בתחילת הדרך היינו אצל ד"ר מירי כץ שאמרה שצריך לתת לילדה ריטלין.
אבל אנחנו החלטנו בכל מקרה לא ללכת על ריטלין.

משהיה נדמה לנו שאין יותר תקנה הגענו לגילה עם המלצה של חברה,
במצב כזה בצר לנו החלטנו לבוא לטיפול ולנסות.
לאחר האבחון קיבלנו 2 בקבוקי תמציות ובקבוק נוסף
של אד ווקטורים בטיפות.
כדברי הילדה הבקבוקים חוללו "קסמים" אומנם לא ברגע,
אבל בשבוע הראשון התחילו הניצנים ראשונים, וניסיון שנעשה על ידי הילדה
לקרוא מספר שורות מדף עבר בהצלחה, דבר שלא קרה בעבר.
כעבור חודש ראינו את התחלת החיים החדשים של בתנו היא התחילה לקרוא,
לזהות שלושה צלילים, היכולות המתמטיות שלה עלו במעט לגבי הכתב היינו אופטימיים.
ביחס לזמן הישיבה והיציבה סביב שולחן בזמן קצוב על-פי דיווח בית הספר –
"יש שיפור ניכר"
לאחר מספר חודשי טיפול היינו בביקורת אצל ד"ר מירי כץ וקיבלנו דו"ח
מעודד שאין צורך בריטלין.
סיפרנו לה על הטיפול החליפי והנהדר תמציות תדרי קריסטלים.
אנו בסיבוב שלישי אולי אפילו רביעי של טיפול,
הילדה שמחה ורוצה להמשיך, היא נהנית מהמחמאות בבית ובבית הספר,
במקום הביקורות שנתנו לה קודם לכן.
אנחנו החלטנו להמשיך בטיפול הזה ולהמשיך לקבל תוצאות טובות.
ואין בכוונתנו להפסיק.

"לגילה היקרה אני מודה על הסבלנות ההתמדה והעידוד יישר כוח."!
בדה
אתי"


גילה אביעד
מטפלת ומדריכה בשיטת "לייף אנרג'י"
ושיטת אדוונס המתמחה בטיפול בשיטה בילדים עם ליקוי למידה.
www.gilaaviad.com
052-3331184
<חזרה>